coral+rakeseuranta

Thread: coral+rakeseuranta

Tags:
  1. perhonen said:

Default coral+rakeseuranta

Toimiiko muilla coralin rakeseuranta, itsellä ei todellakaan toimi!
    Seuranta näyttää nollaa vaikka olen pelannut, pari päivää seuranta näytti oikein mutta nyt taas päin vittua.

Ja ihan turha mitään palautetta laittaa kun vastausta saa odottaa ja odottaa. Ja mitään selitystä ei anneta, luuletteko että tahallaan väitän vastaan. Vituttaa kun piti tehdä tätä kautta tili.

Suosittelen kaikkia pitämään omaa kirjanpito peleistä mitä on pelannut kun selvästi täällä on joku kusetus meneillään.

jarmo
  2. perhonen said:

On se kyllä hauskaa kun rakeseuranta näyttää nollaa, vaikka olen pelannut joka päivä!

Ja vieläkään ei saa minkäänlaista vastausta. Olette varmaan taas lomalla, joka vitun päivä.

jarmo
  3. seabull's Avatar

seabull said:

Quote Originally Posted by perhonen View Post
    On se kyllä hauskaa kun rakeseuranta näyttää nollaa, vaikka olen pelannut joka päivä!

Ja vieläkään ei saa minkäänlaista vastausta. Olette varmaan taas lomalla, joka vitun päivä.

jarmo
    asiast poiketen mikä vittu coralpokeril mättää ku näyttää 0 pelaajaa eikä pysty pelaamaa ollenkaa. vaik muil ongamen saiteil pystyy?
  4. perhonen said:

Voisiko Coralilla pelaavat sano että toimiiko teillä rakeseuranta ja maksut. Minulla ei.

Ja toinen asia mistä kuulin että Coral olisi saamassa uuden softan, ja vielä ipokerille.